Αμάντου Κωνσταντίνου 5 Χίος

Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο
8:30 – 14:30
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή
9:00 – 14:30 και 17:30 – 21:00

Συχνές Ερωτήσεις

Διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις μας πριν μας στείλετε ένα μήνυμα.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Αποστολές στην Ελλάδα

Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται παρακάτω:

Κιλά Κόστος Τρόπος Αποστολής Δωρεάν Μεταφορικά για Αξία Παραγγελίας άνω των
0-5 5 € Πόρτα Πόρτα (Courier) 80 €
από 5  10 € Μεταφορική 200 €
Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τέσσερις (4) τρόπους

  • Με Αντικαταβολή
  • Με πιστωτική κάρτα
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Με πληρωμή μέσω e-banking
Πόσος είναι ο χρόνος παράδοσης μιας παραγγελίας?

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο anj.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 13.00 και με την προϋπόθεση να είναι το προϊόν διαθέσιμο, παραδίδονται κατά κανόνα σε 2-3 μέρες στις κύριες πόλεις της Ελλάδος.
Για τις υπόλοιπες περιοχές, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 5 εργάσιμες ημέρες.
Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται κατά περίπτωση και εκτιμάτε ότι μπορεί να φτάσει και τις 7 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραδόσεις εκτελούνται εργάσιμες ημέρες και ώρες αντίστοιχα, δεν ισχύουν για τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παράδοση να γίνει Σάββατο, θα υπάρξει έξτρα χρέωση.
Για παραγγελίες με προϊόντα που τυχόν δεν είναι διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα; Τα δεδομένα μου προστατεύονται;

Το anj.gr λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων και την τήρηση του απορρήτου της επεξεργασίας αυτών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2472/1997 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

  • Δεν υπάρχει δημόσια προσβάσιμο αρχείο των προσωπικών δεδομένων των πελατών που δηλώνονται μέσω του ηλεκτρονικού διαδικτυακού καταστήματος μας.
  • Δεν απαιτούμε εγγραφή στην ιστοσελίδα (είναι προαιρετική)
  • Δεν στέλνουμε ποτέ διαφημιστικά μηνύματα (email), παρά μόνο αν το ζητήσει ο πελάτης.

 

Για έξτρα ασφάλεια, η πληρωμή με πιστωτική κάρτα γίνεται για λογαριασμό μας, μέσω υπηρεσίας Stripe. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Stripe και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Τι ακριβώς συμβαίνει μετά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας;
  • Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email από την ιστοσελίδα μας που θα έχει την παραγγελία σας όπως ακριβώς την έχετε δώσει. Αν δεν λάβετε το αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε δώσει, παρακαλώ ελέγξτε τα spam / ανεπιθύμητα γιατί πιθανόν θα έχει καταλήξει εκεί, ή έχετε δώσει λάθος email.
  • Ο χρόνος που απαιτείται για να παραλάβετε το δέμα που αποστέλλουμε με κούριερ είναι συνήθως μια εργάσιμη μέρα για Αττική, δύο εργάσιμες ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μικρών απομακρυσμένων νησιών ή δυσπρόσιτων περιοχών 3-6 ημέρες. Παρακαλώ σημειώστε ότι παραδόσεις δεμάτων από την κούριερ γίνονται Δευτέρα έως Παρασκευή. Σε περιπτώσεις γενικών απεργιών και σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας οι παραπάνω ημέρες είναι πιθανόν να αυξηθούν. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε εμάς. Εάν περιμένετε δέμα από εμάς και δεν το έχετε παραλάβει εντός των παραπάνω αναφερόμενων ημερών παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Θα σας ζητηθεί να υπογράψετε για την παραλαβή του δέματος. Αυτό σημαίνει ότι στην διεύθυνση που μας δίνετε θα πρέπει να είναι κάποιος εκεί για να παραλάβει το δέμα. Εάν η κούριερ δεν βρει κάποιον εκεί θα αφήσουν “σημείωμα” και θα ξαναπροσπαθήσουν να σας παραδώσουν το δέμα. Αν η κούριερ δεν καταφέρει να σας βρεί σε τρεις προσπάθειες το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς πίσω. Αν επιστραφεί και θέλετε να σας ξανασταλεί θα πρέπει να πληρώσετε για την δεύτερη αποστολή.
  • Αν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με κατάθεση σε τράπεζα η παραγγελία σας θα αποσταλεί μόνο όταν εμφανιστεί η κατάθεσή σας στον λογαριασμό μας.
  • Δέματα αποστέλλονται μόνο εάν μας έχετε δώσει τηλέφωνο επικοινωνίας. Είναι καλύτερα να δίνετε και σταθερό και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και email.
  • Ακόμη και εάν δεν έχετε επιλέξει αντικαταβολή για την αποστολή της παραγγελίας σας είναι απαραίτητο να μας δίνετε τηλέφωνο για επικοινωνία πρωινές ώρες (10:00πμ – 3:30μμ) για να μπορεί να επικοινωνήσει η κούριερ μαζί σας αν παραστεί ανάγκη ώστε να σας παραδώσει το δέμα, ή για να μπορέσουμε να σας βρούμε σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
Θα λάβω κάποιο παραστατικό - απόδειξη για την παραγγελία μου;
  • Το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο) που εκδίδεται για την αγορά προϊόντων από το anj.gr αποστέλλεται και συνοδεύει το προϊόν που έχετε παραγγείλει.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Το παραστατικό υποχρεωτικά τοποθετείται εξωτερικά του δέματος σε ειδική αυτοκόλλητη θήκη. Αφαιρέστε το παραστατικό πριν πετάξετε τη συσκευασία. 

 

Στείλτε μας email